miercuri, 2 mai 2012

Black Ops 2 Reveal Breakdown!


Salutări tovarăşi, azi e ziua pe care a aşteptat-o toată lumea, sau măcar cei din comunitatea CoD, oricum, ieri seara pe TNT a fost reveal-ul la noul Call Of Duty şi sunt super întuziasmat acum că de-abia pot scrie corect.


Desigur, pentru cei dintre voi pe care nu l-au văzut, here's a link. Oh, and another. Tot ce pot zice e că trailerul m-a făcut să-mi schimb pantalonii de fericire, dar pe lângă asta, Call Of Duty a dezvăluit şi un trailer cu povestea, sau mai bine zis e un Interactive trailer, la care o să vă dau link chiar aici, el vă va vorbi în detaliat despre asta. A, şi mai avem şi un interviu despre multyplayer aici.

Deci, dacă încă nu aţi dat click pe linkuri şi mă aşteptaţi să zic ceva complet retardat şi fără sens atunci o să continui. Nu am să vorbesc prea mult despre trailer în detaliat pentru că e foarte mult de zis, dar am să încerc măcar să zic câte ceva. După cum aţi văzut, Treyarch încearcă ceva nou şi ne trimite în 2025 să ne jucăm cu roboţei. Şi dacă nu v-aţi dat seama încă majoritatea roboţeilor ăia din trailer vor fi foarte probabil killstreak-uri în multyplayer. Şi mai sunt şi nişte cai. Şi Frank Woods vorbind.

Oricum, mie îmi place la nebunie trailerul şi că Treyarch se investeşte să ne aducă tot ce pot mai bun, aşa că dacă vreţi să fiţi la curent cu ştirile despre acest subiect, puteţi să-i daţi follow pe Twitter la @DavidVonderhaar (bossul de le Treyarch), cred că o să mă opresc din scris amu şi o să aştept mai multe informaţii cu care o să vă ţin la current pe Twitter şi Facebook. A, şi înaine să termin postul, uite o poză cu Rambo ca să vă motiveze:




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu