sâmbătă, 28 aprilie 2012

Leapşă thingy or whatever...

Salutări tovarăşi, postul de azi se va inspira din postul tovarăşului meu Mircea. Vreau să ştiţi mai multe despre mine şi în plus plouă afară deci no, să începem:

1. Care e primul lucru care îți place să-l faci când te trezești?
MĂ PIŞ.
2. Băutura preferată?
Dr Pepper!
3. Mâncarea preferată?
Pizza, cu orice ar fi dar să fie picantă.
4. Condimentul preferat?
Tabasco.
5. Snack-ul preferat?
Doritos cu sos de chilli :D
6. Melodia preferată?
Am mai multe favorite defapt, unele dintre ele ar fi: Suicide Silence - Unanswered, Carnifex - Until I Feel Nothing, Cannibal Corpse - Demented Agression,  Bloodbath - Soul Evisceration, The Black Dahlia Murder - What a Horrible Night to Have a Curse etc.
7. Materia preferată?
Spaniolă ftw!
8. Vestimentația preferată?
Shoesi, blugi strâmţi, tricou şi un hanorac depinde de vreme.
9. Hobby-ul preferat?
Masturbating.

Asta o fost cam tăt aşa că sper că v-a plăcut, vă invit să faceţi şi voi chestiia asta pe blogurile voastre, şi dacă vreţi să mă întrebaţi mai multe chestii fără sens puteţi s-o faceţi pe Twitter @StefanGbr sau pe messenger la stefiii13 sau oriunde drecu' vreţi numai nu mă faceţi să mă logez pe MySpace, vă rog. Şi ca să nu uit, un best video ever.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu