duminică, 8 aprilie 2012

My Family Origins


Bine v-am găsit tovarăși, azi am un nou post pentru voi destul de interesant. Azi vă voi povesti despre originile mele, de unde mă trag și tot ce au făcut strămoșii mei, sau măcar cât îmi amintesc din poveștile bunicii.

Deci, să începem de la prezent, dacă nu știați, am o soră și doi părinți actualmente în viață trăind ca o familie pe coasta franceză a Atlanticului. Mai am și bunici, iar aici începe să se complice. Bunicul meu din partea tatălui e ucrainean (ca și toți părinții/bunicii lui), el s-a refugiat în România, împreună soția sa, prin anii 40 ca să scape de război, trăind și acum la 73 de ani în Galați. Ce mai știu e că au abandonat casa în care stăteau în Ucraina, luând numai câteva lucruri cu ei, care acum le au în Galați. Bunicul e un tip destul de tare după ce îl cunoști, îi place să facă opere de artă ciudate și să meargă cu motoreta lui cu roți roz. Nu știu prea multe despre bunica mea din partea tatălui, doar că are și a avut niște rude din Polonia, cam atât. Bunica din partea mamei s-a născut la Ostrov, la granița română -bulgară, mama ei era din Rusia, iar tatăl român. Vărul tatălui ei era rus și el, a fost în Armata Rusă la viața lui, a fost și în Primul Război și a supraviețuit din câte știu, dar a murit mai încolo de tuberculoză. Bunica a mai avut și ceva rudă austriacă, care a fost în nu știu ce război alături de naziști, ce coincidență. Restul familiei bunicii erau un amestec de ruși și români în general. Bunica mea a avut și doi soți, primul, pe nume Jan, a murit într-un accident de mașină într-o iarnă pe când mama mea era mică, iar al doilea, la care nu-mi mai amintesc numele, a murit de cancer de creier înainte să mă nasc eu. Acum că-mi dau seama, mulți dintre strămoșii mei au murit de boli incurabile (măcar la acea epocă) și asta e cam nașpa. Oricum, sper să le zic și copiilor și nepoților mei, sau mai bine zis să îi plictisesc de moarte cu povești despre avioane de vânătoare.

Oricum, cred că am zis cât îmi amintesc, așa că vă las ca de obicei cu un epic best video ever.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu