vineri, 13 ianuarie 2012

Trafic sucks sometimes


Ştefi aici, şi da, sunt încă printre cei vii, doar tipii de la Orange îs leneşi. Şi după cum vedeţi am început să scriu cu diacritice pentru ca arată mai frumos. 


Azi aş vrea să vorbesc despre traficul in ţara asta (normal că vorbesc de Franţa). Adică mai îndetaliat ce mă enervează mai mult în el. Să începem deci cu nişte sfaturi. 

Păi, pentru început, sensurile giratorii sunt capcanele diavolului. Mai ales dacă te găseşti acolo pe o bicicletă. Vreau să zic, aproape nimeni nu semnalizează, deci nu ştii unde merg, şi apoi te şi claxonează, ca să te facă sa te grăbeşti. Până când, la urma urmei, te găseşti ciocnit în bătrânelul ăla mâhnit cu maşinuţa lui din plastic care strigă la tine lucruri lipsite de sens. 

Şi e şi mai rău in orasele mari. Şi evitaţi autostrăzile luni dimineaţa. E foarte enervant să stai 2 ore făcând 5 km/h în spatele unui gras cu un Range Rover claxonând continuu. Şi mai e ceva. Dacă aţi fost în Germania pe autostradă vreodată ar fi trebuit să fi observaţi că maşinile mari pot să meargă de pe o bandă pe alta când vor ele. Adică poţi să te trezeşti într-o zi cu 8 tone de camion în tine. Şi asta se întâmplă şi aici.  

Şi apoi mai e şi lucrul care ruinează traficul mereu. Rulotele. Adică, să zicem că eşti pe un drum normal, cu 2 benzi, şi te găseşti blocat în spatele unei rulote. Nu poţi să o depăşeşti, fiindcă vei sfârşi mort, şi nici să o faci să meargă mai rapid, pentru că e trasă de un vechi si ruginit Volvo break, cel mai bun prieten al rulotelor. Dar mai e ceva, faptul că în ceva timp o să fie mai multe rulote decât oameni. Şi deaia îl suport pe Jermy Clarkson în lupta lui contra rulotelor. Join the revolution!

Ok, cred că mi-am făcut punctul de vedere, şi după cum vedeţi blogul s-a schimbat umpic, de acum numai eu o să scriu pe el pentru că tovarăşul meu şi-a luat concediu, şi ca să termin, here's a video to make you happy. Cheers!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu