luni, 30 ianuarie 2012

ACTA...here we go again.

Ok, înainte să zici ceva, nici mie nu îmi place să scriu chestii din astea, dar trebuia s-o fac pentru că prea mulţi nu ştiu de ea, aşa că STFU. Deci, pentru cei care nu ştiţi, am să vă las nişte link-uri ([video]  [video]), ca să înţelegeţi pericolul acestui lucru şi ce ar trebui să faceţi. 

Nu e doar "the european sopa", chestia asta e mult mai rea. Dacă v-aţi uitat la videouri (şi vă sugerez să o faceţi) aţi cam înţeles despre ce e vorba. E o conspiraţie, în timp ce noi şi diferite siteuri protestam contra SOPA, tipii ăştia şi-au pus să ne f**ă, încă odată. S-au prefăcut în băieţi buni şi aşa au acum 22 de ţări europeene care au semnat câcatul ăsta. 

Şi nu se opreşte aici. Mai e si Japonia şi Amercia, so shit is getting serious. Ei nu numai că o să ne cenzureze site-urile, dar o să ne şi trimită la pârnaie dacă facem orice fel de sharing sau postăm ceva undeva fără autoriaţie de copyright. Şi o să ne şi distrugă vieţile private, adică o să ne supravegheze fiecare pas, fiecare site pe care îl vizităm 24h/24, 7 zile/7. Şi aşa viitorul nostru şi al generaţiilor viitoare se duce de râpă. Este ca nazismul, există reguli foarte stricte, toată lumea trebuie să le respecte, şi dacă cineva nu le respectă, este împuşcat. 

Asemănător cu şcoala mea. Dar, putem să-i facem faţă. Semnaţi petiţii (Google it) and spread the word! Este important pentru siguranţa noastră şi a internetului nostru. Dacă aţi văut pe 9gag nişte posturi cu tipi purtând măşti Guy Fawkes protestând în Polonia, Franţa etc. ar trebui să le luaţi exemplul. Duceţi-vă la un magazin, luaţi-vă o mască şi protestaţi cu prietenii voştri idioţi pe stradă. Nu serios, alaltăieri, când am fost la Nantes (al 3-lea cel mai mare oraş din Franţa), am văzut nişte tipi făcând acelaşi lucru *true story*. Cui ii păsa că erau 2 grade afară, nu poţi să te gândeşti la vreme când internetul e în pericol. Aşa că m-am alăturat, ceea ce făceau era corect şi vă sfătuiesc să faceţi la fel. 

Nu doar staţi în casă pe mess sau nu ştiu ce, fiindcă aşa nu ajutaţi. Suntem o armată, o armată a Internetului şi luptăm pentru libertate, libertatea informativă şi personală. Reprezentăm majoritatea aşa că nu vom lăsa Parlamentul European să ne ia ce avem mai bun pe lume. E greu să-ţi imaginezi lumea dacă aceste legi vor fi aplicate. Şi de aia vom lupta contra tiraniei (asta îmi aminteşte de Revoluţia franceză [1789-1799] despre care am învăţat la istorie săptămânile trecute :). Deci, nu uita, soarta internetului e în mâinile noastre, din nou, so spread the word and join the revolution comrades!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu