vineri, 30 martie 2012

The Good Ol' Days


Salutări tovarășilor, azi am un post interesant și un pic nostalgic pentru voi. A, și dacă nu știai că a fost ziua mea joia trecută, amu știi.

Deci, azi vom vorbi despre zilele când eram tineri pionieri, când Yu Gy Oh și Duel Masters erau cele mai cool lucruri existente, de zilele alea de care ne amintim cu toții și dorim să le retrăim. Părinții și bunicii mei mereu îmi ziceau (și continuă să-mi zică) că copilăria e numai odată, și e destul de scurtă, așa că nu o risipi. Și pe măsură ce crești îți dai seama că aveau foarte mare dreptate. Nu încerc să sun ca și cum aș avea 40 și ceva de ani, dar nu puteam să zic altfel.

Îmi amintesc de exemplu când aveam primul calculator, ce era foarte badass pe atunci, și mă jucam Mortal Kombat 4 cu un prieten pe când eram la Galați. Sau cât mă speriam (și încă mă speriu) când mă jucam Resident Evil 3 Nemesis. Sau când am avut primul meu GameBoy. Acelea erau frumoase zile de gaming.

Dar nu voi vorbi numai de asta, dar și cum lumea mi se părea la acel timp. Păi, când eram eu prin clasa întâia, cam așa, mi se părea că pentru a ajunge ceva în viață trebuie numai să te rogi pentru asta. Sau că dacă scriai cu markerul pe un CD un nume de ceva joc el va apărea ca prin minune. Pe atunci vroiam să fiu un pilot de raliu recunosc, dar nu disconsider această opțiune nici acum. Îmi plac mecanica și mașinile foarte mult, ma ales dacă e ca și în Dirt sau așa ceva. Mă rog, revenind la subiect, zilele acelea erau poate cele mai frumoase zile din viața noastră, adică, nu aveai de făcut teme, puteai să te joci afară cu prietenii toată ziua, puteai să dormi cât vrei, și pentru că erai pitic toată lumea te admira. Era frumos, și încă ceva, poate aș fi doar eu, dar pe atunci mi se părea că sunt destul de înalt (fiindcă mai toți colegii erau ca mine) iar acum când mă uit la copii de azi de vârsta pe care o aveam realizez că eram numai o furnică printre giganți, sau doar copii de azi sunt niște minioni sau ceva.

Timpul trece repede (mai ales pentru mine) și trebuie să-l folosești cât de mult posibil, mai ales când ești copil. Și trebuie să te distrezi, să faci tot ce poți pentru a te bucura de aceste momente, și nu lua niciodată viața prea în serios, really. Ok, normal nu eu sunt persoana care ți-ar zice asta dar îmi place să dau oamenilor sfaturi de viață, și înainte să mai sap mai adânc în acest subiect, de care am să vorbesc poate altă dată, am să închei acest post cu un best video ever.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu