vineri, 2 martie 2012

Lucruri care mă enervează în viaţă 12: Vremea


Salutări tovarăşilor mei şi, deci, am decis să continui seria mea de posturi cu "Lucruri care mă enervează în viaţă". Ştiu că a trecut ceva timp de când am mai făcut un post aşa, dar no, să trecem la subiect.

Deci, pentru că pe ştirile române văd că tătă lumea se plânge de acelaşi lucru (înafara parlamentului) am decis să vorbesc şi eu de el, vremea.
Ştiu că la voi nu e cea mai bună vreme chiar acum, că vă doriţi să se ducă la mama dracu' şi să vină vara. Măcar eu sunt norocos, pentru că în timp ce voi îngheţaţi până-n unghii de cancerul de afară, eu stau chill afară la 15-19 grade, fără să-mi pese de nimic. V-aţi dori să fiţi în locul meu acum, nu?

Ok, am să încetez să mă laud pentru că nici mie nu-mi place vremea câteodată. Mai ales iarna trecută (e deja martie dacă nu v-aţi dat seama). Vreau să zic, singurele lucruri pe care le poţi face iarna, când e frig şi zăpadă (măcar în cazul vostru) e să-ţi iei placa, să te sui pe un munte şi să te distrezi coborând. Şi poate bătăile cu bulgări de zăpadă. Păcat doar că aici nu ninge niciodată, şi când zic asta mă refer chiar că niciodată. Dar dacă ar ninge, aş avea vacanţă toată iarna pentru că cei cu autobuzele şcolare (da, avem aşa ceva aici dacă nu ştiaţi) le opresc circulaţia doar dacă aud cuvântul "zăpadă" la meteo, şi nu vă mint aici.
Toţi ne dorim iarna ca vara să vină şi să ne încălzească posterioarele îngheţate iar vara toţi ne dorim să vină iarna să ne scape de vremea deşertică de afară. Eu cred că ai mult mai multe de făcut şi e mult mai fain vara (sau în general când e cald dar mai ales vara) pentru că 1. nu ai şcoală  2. e cald deci poţi face cam tot ce vrei şi 3. nu ai şcoală. Şi de parcă iarna poţi fugi ca un nebun pe stradă fără tricou dând câte un high five la cine trece pe stradă.

Dar cel mai naşpa e când plouă. Şi mai ales când e cald şi plouă. Şi asta e cam naşpa, fiindcă locuiesc la ocean, iar ploile sunt cam neprevăzute pe aici. Poate în afară de iunie-iulie fiindcă atunci aici e mai uscat decât în Death Valley. Dar totuşi mii de oameni vin pe aici atunci doar ca să se relaxeze pe nisipul încins şi să se înece în soluţie de piele.

Oricum, cred că am zis destule şi cred că o să mă înjuraţi destul pentru că aici vremea e aşa faină, dar mai bine v-aţi vedea de ţurţurii voştri şi lăsaţi-mă să mă bronzez. Şi ca de obicei, best video ever.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu